I dagens Barometern

Gud vad jag längtar till sommaren nu. Det är ju inte första gången Gyllene Tider återförenas utan typ fjärde tror jag? Jag var i alla fall på Återtåget 1996 ( Slottsruinen, Borgholm ) och  deras GT25 Sommarturne 2004 ( Värendsvallen,Växjö ). I år blir det förhoppningsvis dags igen här i Kalmar.
 
Jag lyssnade på mammas lp-plattor med dem när jag var liten och jag fick henne att lova att jag skulle få ärva dem. Man kanske skulle kika i hennes testamente och se om hon höll vad hon lovade ;) Nu förtiden så förknippar jag Gyllene Tider med svensk sommar och ärligt talat så lyssnar jag bara på deras låtar på just sommaren. 
 
Någon mer som tänker ser dem i sommar? Nån av mina vänner som vill haka på?
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Får jag tipsa om en tävling jag har på bloggen just nu? Priset är en iPad mini för 2995:-, och det vore kul om du var med!
http://argaklara.com/2012/12/tavling-i-samarbete-med-ladbrokes/

2013-01-16 @ 19:09:06
URL: http://argaklara.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0