Lyx i vardagen?

Idag kära läsare så gav jag mig på mitt livs första ljudbok. Jag har aldrig riktigt kunnat med det här att få boken uppläst för mig utan vill helst läsa den själv. Fast jag som älskar att multitaska borde väl ändå bli såld på det här med ljudböcker? Så imorse så fick den följa med till jobbet. Jag dog lite inombords när jag insåg att den låg på tolv och en halv timme! Men när jag väl satte igång så tyckte jag att det gick rätt bra, dock tappade jag bort mig några gånger och började tänka på annat men jag antar att det är en vanesak. 
 
Vilken bok blev det då? Helvetet inifrån - femton år i Sveriges största brottsorganisation. Kort och gott handlar den om en för detta medlem i Hells Angels. Jag gillar verkligen kriminalhistoria och dokumentärer så jag tror att den kommer att passa mig perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0