Så mycket bättre avsnitt 3

Året var 2000 och det här dubbelalbumet gick dygnet runt på min cdspelare. Som tonåring kändes hans texter så nära inpå så det är med viss spänning som jag kollade på kvällens avsnitt av Så mycket bättre. Tyvärr var inte någon av dessa låtar med, vilket gjorde mig besviken :(
Men förövrigt var programmet ändå så som jag hade tänkt mig, inga större överaskningar för mig men kan tänka mig att hans livsöde både störde och berödde medelsvenssons. Ken är en duktig musiker och en grym låtskrivare även för dom som inte är så stora fan av just hiphop. De andra artisterna visar ju att det går bra att göra punk, ballader och blues av hans låtar.
Kanske dags att rota fram sitt gamla sönderspelade album igen? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0