Efter gymmet

 
 
 
 
Idag blev dagen då jag testade kvarg för första gången. Det har helt enkelt inte blivit av innan och jag som ändå träna rätt så mycket kan ju ge den en chans. Det är ju ett nyttigare altenativ till t ex ett mellanmål. Jag fegade lite och köpte smaksatt så nu sitter jag här med en kvarg med jordgubbsmak. Smakar som jordgubbsyoghurt och är helt klar godkänd. Nu har jag en choklad och en körsbärs kvar. Ska dock köpa naturell nästa gång och testa till mat och även blanda med funlight.
P.S Igår kväll så var vi hembjudna till Ljungbyholm hos svärfar och Åsa och då testade vi pulled pork för första gången så denna helgen har gått i de experimentella slaget. Spännande! D.S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0