Valdagen 2014

 
Idag är det ingen vanlig dag i Sverige för som ni alla vet så är det valdag. Jag hoppas verkligen att alla jag känner går och röstar. Människor har krigat, dött och blött för demokratin och för att du ska kunna rösta. På vilket parti du vill. Det spelar ingen roll på  vilket eller om du röstar blankt. Bara du röstar. 
 
Jag spyr personligen på folk som ska bestämma åt dig vad som är rätt och vad som är fel att lägga sin röst på. Lyssna inte på dom! Det är det som är det fina med demokratin att just du får välja alldeles själv. Jag respekterar dig vad du än röstar på. I en demokrati får man tycka olika och vem säger att det jag tycker är rätt?
 
Hur som helst gå och rösta med er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0