Hej nigeriabrev

 
Hej Kära Jag är Vivian, hur gör du idag .Jag såg din profil här på facebook och jag är intresserad av att veta dig mer och att dela vissa Också Viktig kommunikation med dig, kommer jag berätta mer om mig själv på nästa bokstav och bilder till se mig, försök att svara mig nu, jag väntar på ditt svar nu.
 
Hello Dear I am Vivian,how are you doing today .I saw your profile here on facebook and I am interested to know more you and to also share some important communication with you,I will tell you more about myself on next letter and pictures to see me,Please try to respond me now,I am waiting for your reply now.
 
 
Oj vad glad och utvald jag kände mig när jag fick det här mejlet ifrån en viss [email protected] som behärskade hela två språk så bra. Synd att Hampus fick samma mejl några minuter senare. Kände mig inte så utvald längre ;)
 
Hahahahahahaha........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0