Ny tid ny strid

Jag kommer aldrig duga i en del människor ögon. Det börjar närma sig ett decenium nu och jag börjar inser att det spelar ingen roll vad jag gör, säger eller att jag faktikst inerst inne är en snäll människa. Det kommer aldrig någonsin räcka till i deras ögon. 
Jag kommer alltid att få skulden för något som egentligen är deras egna fel. Det är alltid lättare att skylla på någon annan. Att inte vilja se sanningen. Jag har inte ansvar för andras relationer till varandra, det är bara att förminska dessa personers intelligens att påstår något sånt. 
 
Skäms på er och skäms på mig själv att jag ens låtit det här komma åt mig under så lång tid!
 
Duger jag inte nu så kommer jag aldrig att göra det så tack och hej för mig. 
Det finns så mycket bättre saker och människor att lägga tid på 2015 och det blir mitt nyårslöfte.
 
Lägga tid på folk som är värda min tid, folk jag bryr mig om, folk som gör mig lycklig och folk som jag förhoppningsvis kan förgyllar tillvaron för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0