Helgen med stort H

Vilken helg jag ahr haft. Fullt ös ifrån fredag till söndag. Så vad har jag då gjort?
I fredags hade jag och Tina tjejkväll. Kvällen började hemma hos mig och slutade på Satan i Gatan. Käkade Fish n chips, riktigt gott. Dagen efter var vi båda bakfull fast vi kört alkoholfritt hela kvällen. Hahahaha :)
På lördagen så hade Roxette Sverige-premiär i Kalmar. Klart man måste gå. Folkfest! Dansade till nostalgiska hits i natten. Jag och resten av stans befolkning.
På söndagen var det dags för den årliga grillfesten i Ljungbyholm hos svärfar och Åsa.Det bjöds på god mat och trevlig sällskap. Den traditonella gruppbilden klarade vi av galant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0