Bita ihop och köra

 
Idag har jag saknat motivation. Men  ändå så har denna dag gått i nyttighetens tecken. Tungt på jobbet, ett styrketräningspass på gymmet, cykla hem i uppförsbacke med motvinden-ifrån-helvetet, gröt och grön juice.
 
Tänkte passa på att dela med mig av ett lätt recept på grön juice.
 
En liten bit selleri, en mindre bit ingefära, två skalade gröna äpplen, saften ifrån en halv lime och slutligen en skvätt vatten. Kör runt i helst en juicepress men för oss som inte äger en sådan så funkar en mixer lika bra. Jucien blir då mera som en smoothie.
Jag hoppas att min motivation och framför allt energi kommer tillbaka efter jag druckit upp min juice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0