Inte som vi tänkt oss

 
 
Underbart väder ute tyckte vi så vi tog en frukost ute på lotsutsikten. En favorit såhär på våren med magisk utsikt över Kalmarsund. Men utsikten var väl det enda som var magisk med att idag. Min macka var säkert fräsch för några dagar sen och jag kunde inte förstår varför jag hade så konstig smak i munnen och fick tvinga i mig läsken. Den visade sig gått ut för nästan ett halvår sen. Klaga tänker ni säkert. Jo om man nu kunde gjort sig hörd eftersom hon som stod i kassan skrekpratade med en karl på polska? under hela vårt besök. Fast vi satt en våning över det skrikande paret så kunde jag och Hampus knappt göra oss hörda till varandra. Lämnade rätt snabbt och gick en runda i stadsparken istället. Fan så tråkigt på ett förrut så fint ställe
Nu får vi hoppas att man slipper en matförgiftning bara....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0