Semester dag 1

Semsterns första dag. Eller i alla fall Hampus första, jag och Sigrid har ju varit lediga ett tag. Vi började dagen med att vaccinera bebis. Stackars liten! Det var inte uppskattat ett dugg. Efter det så käkade vi en jättegod frukost på Lotsen och jag lärde mig att det hette bleke när vattnet ligger såhär stilla, fint och spegelblankt.
Sen var vi och tittade ut färg och golv till Sigrids nya rum. Om en vecka får vi nycklarna till lägenheten. Nästan granne med Hagbloms så ligger pappas jobb och där jag jobbar extra så vi kikade in där också. Det är ett leksakslager. Tänk vad mycket leksaker Sigrid kommer få när hon bli större. Typ nåt nytt varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0