Efterlängtade fredag

Idag har det varit en riktigt bra dag. Jag har arbetstidsförkortning på jobbet så jobbade endast tre ynka timmar på morgonen. Efter det så kom jag äntligen iväg till gymmet efter en tids frånvaro pga sjukdom. Körde ett jättebra och tungt pass. Det verkar som att min träningslusten återvänt. Jippi, vad jag har saknat den! När jag sen cyklar hem i det underbara höstvädret så kommer jag till ett övergångställe och sakta in cyklen för att det kommer en bil. Tanten i bilen bromsar in och vinkar över mig. Tack tack tänker jag och börjar att cykla över. Då slänger sig kärringen på tutan och hennes gubbe som sitter bredvid hötter med näven åt mig. Under en milisekund så hade jag lätt kunnat kallblodigt mörda båda två och sen skyllt på PMS eller solen i ögonen......................daaaaaaah!
 
Blev min dag förstörd?
Nej, men man kan ju fråga sig vad fan det är för fel på folk??!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0